Visia hudanalyse?

God lørdag godtfolk!

På denne tiden her, for et år siden unnet jeg meg selv en Visia hudanalyse på Avea Klinikken. Sjokkbildene og resultatene kan du eventuelt lese om i blogginnlegget her. Blir nesten litt deppa de få gangene jeg tar mot til meg og mimrer over forfallet den gangen. Den hendelsen der, kall det gjerne oppvekkeren, ble begynnelsen på reisen min mot en mindre problemhud som i tillegg så og ble friskere etterhvert. Det ble kjekkere å møte sitt eget speilbildet hver dag, jeg trivdes mer med det jeg så, og det ga meg det lille sparket bak til å ta mer vare på hu Nina-mor.

De flinke folka på Avea klinikken skreddesydde et program til meg, som bestod av flere behandlinger og produkter som passet meg mye bedre enn det jeg holdt på å klæsje på meg den gangen. 

Hele denne måneden kan du altså ta en slik analyse for kun 199,-. Et unikt tilbud hvis du har spørsmål rundt huden din, være seg rynker, pigmenteringer, leverflekker, linjer, oppstramming eller aldring. Har du gått og tenkt på dette en stund, så ta gjerne kontakt med de flinke jentene på 51 800 100 eller send de en e-post på [email protected]

Grip sjansen, gjør noe med det!

Uff og dobbeluff, de UV-flekkene var jammen ikke mye å skryta av husker jeg. MEN når det er sagt, så hadde det vært morsomt å ta en ny analyse om ikke så lenge. For i dag er jeg sikker på at resultatene hadde blitt mye bedre. Tror jeg hadde skåret høyere i samtlige grener. Har jobbet mye med de røde områdene mine og ikke minst rynkene. Produktene jeg bruker i dag sammenlignet med den gangen har nok også helt sikkert gjort noe med hudkonsistensen og alle porene mine. Time will show!

Nå skal jeg opp og vekke Mille-mor. Vi skal på juletrefest med Sykehusbarn. Kjenner jeg henne rett, ligger hun nok våken allerede og venter på å få lov til å komme på badet for å pynte seg  fra topp til tå.

Nyt lørdagen, kos dere! Klem Nina

 

#avea

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg