Djesa hjelper meg!

God morgen kjære dere.

Det er altså så nitrist å våkne opp til det været som blir servert oss nå om dagen. I dag har det i tillegg til styrtregn begynt å tordne igjen også, og det stresser jo opp hele dyrehagen her hjemme. Men vi depper ikke av den grunn. For alle vet jo at Stavangerværet snur, så plutselig skinner sola igjen.

For at jeg skal klare å holde på en nogenlunde sunn livsstil og ikke falle tilbake til gammel og dårlig “chips og dipp før middag” vane, trenger jeg noe som gir meg trua på at jeg gjør noe riktig hver morning. Jeg trenger gode rutiner og det har jeg hatt en god stund nå med unntak av perioden hvor bessen fikk diagnoisert kreft og etegilde i jula.

Djesa ble min reddende engel! Hun kom som bestilt for et par måneder siden. Jeg får tilbud hver bidige uke om å prøve diverse produkter og blogge om det, men i 99% av tilfellene takker jeg nei. Forever Living produktene har jeg derimot litt kjennskap til fra før av. Først og fremst leppebalsamen og ikke minst Aloe Vera geléen som alltid har gjort underverker for magen min. Derfor var det bare kjekt å bli kontaktet av den sprudlende dama, som forhandler disse gode produktene med de unike egenskapene.

Jeg har til nå vært mest opptatt av å få i meg kosttilskudd, vitaminer som jeg vet jeg ikke får nok av ellers. Jeg er nokså “kjedelig” i matveien og den gir meg ikke nok energi nå som jeg trener så hardt fem ganger i uka. Derfor har det vært kjekt å ha Djesa i bakhånden, for hun har kommet med veldig gode råd og veiledning underveis. For jeg velger å tro på at kosttilskuddet hjelper kroppen min til å fungere mer optimalt. Jeg føler meg mer vital og det gir meg en skikkelig “boost” til å ville fortsette med det jeg gjør nå.

Jeg starter hver morning med å ta diverse piller som Forever Active Probiotic, Forever Actic Sea og Forever Daily. Deretter blander jeg en skje med Argi+ pulver i vannet jeg har med meg på treninga. Smaker friskt og søtt og er et deilig avbrekk til det til tider kjedelige vannet som konstant står foran meg på bordet. Det er på en måte trygt å vite at bare ved å ta dette så vet jeg at jeg får i meg C, D, B6, B12 og folsyre. I tillegg inneholder den en fruktekstraktmiks av blåbær, bringebær, druer og granateple. Slettes ikke værst, og som sagt ganske så velsmakende. 

Jeg kommer til å fortsette med det her fremover. Velger å tro at dette er med på å hjelpe meg på min vei, når jeg nå skal forsøke å komme meg tilbake i arbeid. For dette er mitt år. Nina sitt år hvor hun skal ta tilbake mye av det som ikke har vært til stede de siste to-tre åra!












Ta gjerne kontakt med Djesa dere også hvis dere trenger råd og veiledning. Hun er virkelig super!

Ønsker dere alle en flott dag! Nå skinner faktisk sola, mens det regner…

Klem Nina

 

#foreverliving

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg