Vi holder oss til planen…

God morgen kjære dere ♥

Dagen i går var tung, men ingen tjener på å grave seg ned. Det nytter ikke å la sorgen ta overhånd. Vi snakker heller mye om vår kjære Bessen. Mimrer, gråter litt og ikke minst ler. For oppi det hele har vi faktisk litt galgenhumor også. For mannen oser av karakter og stålvilje. Så vi tillater oss selv å tulle litt i alvoret. 

Timeplanen er ikke stappfull, men det skjer nå litt hver dag utenom treninga og stallbesøkene. Vi har bestemt oss for å forsøke holde oss til det som er planlagt så lenge vi kan. Siden jeg er så utrolig dårlig til å huske ting, er jeg helt avhengig av en viss form for struktur rundt meg. I tillegg til at Bjørn Erik og jeg samkjører kalenderne våre på iPhonen, skaffet jeg meg i fjor en personlig almanakk. Falt pladask for konseptet, for du lager din variant etter egne personlige ønsker. Du kan legge inn fødselsdager, bruke egne bilder, legge inn felt for handleliste, trening, “to do”- liste, ja valgene er mange.

Selv har jeg valgt en mellomstor kalender. En som passer perfekt i veska mi. Drar den med meg overalt. Den har blitt noe av det viktsigste jeg har rundt meg. Den styrer jo tross alt livet mitt, holder meg på rett kjøl, kremt…nesten. Ble nesten litt lei meg når jeg måtte pakke bort den gamle fra i fjor, har nesten blitt litt glad i den. Derfor kaster jeg den ikke, den legges i “skattekista” mi. 

Har i år laget en som har helt annerledes innmat i forhold til i fjor. Regner med at vi også skal bli fortrolige med hverandre etterhvert…min følgesvenn.








Bjørn Erik sin offshoretur ble utsatt. Vi er derfor så heldige og har han hjemme til over helgen. Kompisen hans har bursdag, og for en gangs skyld klaffer det for Bjørn Erik å være med på feiringen. Mille og jeg derimot, skal løpe i stallen nå. For vi har avtalt å møte et par venninner etterpå som har fått tak i billetter til den nye barnefilmen; Paddington. Deretter har jeg date med bestis Tonje. Regner med at sofaen kommer til å fange oss begge to etter en lang dag med kjekke ting på “to do”-listen.

Ønsker dere alle en super lørdag!

Klem Nina

2 kommentarer
    1. Denne var knallkjekt. Nå har jeg sittet en time og laget min egen jeg også. Elsker slike planleggere. Takk for tips.

    2. Denne var jo bare knallkjekk. Har fått bestiltt meg en jeg også. Kjekt å sitte å lage den egendesignet for meg. Elske slike planleggere. Takk for tipset..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg