Elton John handshake!

God kveld fininger!

Noen dager er lite produktive, og da er det godt å ha noen gode gamle minner i bakhånd,som jeg har glemt å dele med dere. For i en hektisk periode på tampen i fjor, var Bjørn Erik og jeg så heldig å få oppleve selveste Elton John. Den gamle traveren på 67 år, som så absolutt fortsatt skinner og leverer så til de grader.

Alle de 7000 plassene i Sørmarka Arena var utsolgt, og alle ventet vi spenning på pianokongen. Vi hadde forhåndsbestilt billettene av Øivind Ekeland, mannen som gang på gang klarer å lage til fest for Stavangerfolka. Av en eller annen grunn hadde vi ikke hentet de, så jeg var noe stressa når vi skulle entre arenaen. Men selv om Øivind har tusen baller i lufta, stiller han alltid opp. Akkurat når vi trengte han som mest, dukket han opp fra intet, smilende som alltid. Overraska oss med å gi oss oppgraderte VIP billetter, så dere kan tro jeg svevde inn dørene der.

Vi ble altså sittende rett foran scenen på fjerde rad. Helt magisk, nesten ikke til å tro. Denne dama her er kanskje ikke så vant til å sitte i slike anledninger, liker helst å stå å hoppe, så dere kan tro jeg gikk i taket når jeg og en rekke andre heldige ble invitert opp til scenen. Der fikk de fleste av oss håndhilse på helten og kameraet mitt fikk kjørt seg skikkelig.

Elton John er nok kanskje ikke øverst på favoritt-lista mi, MEN når slike store celebre gjester først inntar byen, da kan man rett og slett ikke si nei. Bjørn Erik og jeg forsøker å få med oss det meste på vår vei, og jeg storkoste meg den kvelden. Vi fikk oppleve et storslått arrangement, med uttalige “greatest hits” på rekke og rad. A perfect date ♥










<a href="http://www.youtube.com/watch?v=

Ønsker dere alle en fortsatt finfin kveld, klem Nina

1 kommentar
    1. Elton John ja… han gikk jeg glipp av denne gangen også. Jeg visste rett og slett ikke at han var her, han har noen flotte låter med herlige tekster.
      Takk for bildene du delte:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg