Påfyll <3

Endelig helg dere!

I dag har det gått slag i slag, faktisk helt siden klokka fire i natt. Føler meg nesten litt fyllesjuk, helt uten grunn. Mille har det nemlig med å flytte inn i senga til pappaen sin når han reiser offshore, og det er selvfølgelig helt ok. Hun merker alltid når jeg kommer og legger meg, og da skal hun holde meg i hånda til hun sovner igjen. Hjertesukk, det er “vårt øyeblikk” og jeg nyter det til tusen ♥ I natt derimot var hun urolig. Jeg sover lett, og selv med øreplugger klarte hun å få liv i meg. Jaja, det er jo helg, så det spiller jo egentlig ingen rolle. Tar det igjen i natt.

Heldige meg fikk derimot en hygelig telefon i går av min kjære Vibeche. Hun trengte “påfyll”. Det betyr at hun trenger kvalitetstid med oss jentene. Da må vi treffes asap for å få kjørt snakketøyet. Det er balsam for sjelen ♥

Vibeche, Simone, Tonje og myself møttes derfor på Madlasenteret, på “gamlis” kaféen. Neida, nå er jeg litt slem, men vi hadde altså så lyst på salat hele gjengen, og da har de et perfekt tilbud på senteret hvor også alle pensjonistene i mils omkrets vanker. Det var faktisk ikke en eneste parkeringsplass å oppdrive klokka 10:05, og med tanke på at senteret åpner da, og kaféen allerede var full av de “godt voksne”, ja da er den nok kjent for å ta vare på de “elderly”. Når vi var i gang med frokosten, satt de allerede å spiste snitzler og kjøttaker med ertestuing. De hadde nok som meg, vært våkne i mange timer allerede.

Uansett, det var jeg som hadde et ønske om å treffes tidlig i dag. For Mille går ikke på SFO på fredager lenger, og er derfor hjemme rett over ett. Siden hun skal være hos Hege de kommende dagene, ville jeg helst hjem tidlig for å ha mest mulig tid med henne før hun dro. Så når vi var ferdige med teen i dag og for noen også et kakastykke, hadde tre timer flydd unna på et blunk. Vi har så altfor mye å snakke om, går aldri tomme. Jentene er gullgode å ha. De tar meg på godt og vondt, lapper meg alltid litt sammen og løfter meg opp. De beriker virkelig livet mitt ♥




Simone sin Mie-bie var litt pjusk i dag, og fikk derfor være med oss “tantene” på kafé…




Tonje og Simone var i rette humør i dag…kuk-ur…




Nå har Tonje og jeg entret hvert vårt sofahjørnet, etter at hun har stelt med oss alle. Alle har vi fått oss en klipp og hun har mekka sammen deilig hjemmelaga pizza. Nå blir det onepieceén og TV resten av kvelden.

Ønsker dere alle en flott helg, klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg