Vi spiser mil…snart i Oslo <3

Snart i mål…

Ja, i morgen er det begravelse. Gruer meg. Særlig for hvordan Mille kommer til å reagere. Det er godt vi er mange som kan trøste. Vel, tror nok jeg kommer til å trenge litt trøst selv…

Vi er ikke mange milene fra Oslo nå. GPSén sier vi skal væreframme rundt 18:20. Det kan nok drøye noe lenger, for det er vel ei bru snart ved Holmestrand som ikke er særlig brukbar for tiden.

Turen har gått greit som vanlig. Pelle sovna før vi kom til egen postkasse, og Mille synes alt ved det å dra på biltur er moro. Med egen “posemedalti” storkoser hun seg der bak. All elektronikk var full-lada når vi dro, og jeg ser hun switcher fra det ene til det andre mens hun synger. Denne gangen maser hun heller om når vi kommer fram, for klok av erfaring tok jeg på hennes egen klokk før vi dro.

Det skal bli godt å komme “hjem” nå, selv om jeg gruer meg til i morgen…


Ups…tomt allerede! Noen er sure fordi de har blitt tatt i å ha spist opp alt selv…

Ikke for barneører, så jeg er glad for eget headset. Fikk drømt meg vekk et par timer. Guriland så gale moro de tuppene der er!



Ja, da har Holmestrand fått besøk av oss…omkjøring og lang kø. Får ta frem noe Sørlandschips.

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld!

Klem Nina

3 kommentarer
    1. Feil grunn til å dra til Oslo, men sånt rår man ikke over. Begravelser er alltid pyton for de nærmeste, men du kommer deg gjennom den også, som alt annet, Nina! <3 Tenker på dere! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg