Gi gass gutter, klart vi vil ha oppmerksomhet!

Reklame | Avea Klinikken

Hjerter, kyss, kliss og klass, men jeg elsker det ♥

Ja, i morgen er det Valentine, og det skal feires. Dette er helgen for voksentid, og den skal nytes til det fulle.

Det er mange som synes dette er noe forbaska tull, at det er noe handelstanden har funnet på, men de om det. Jeg synes det er helt ok med en dag dynket i kjærlighetserklæringer. Det trenger ikke å koste skjorta og ikke trenger man å ha kjæreste for å feire litt heller. Jeg synes dette er en fin anledning til å være litt raus med vennene sine også. Det er ingenting i veien for å skrive noen godord på et kort og gi til den man er glad i. Min bestis Tonje, som forøvrig reiser til Oslo i dag, fikk kort i går. Rett og slett fordi hun fortjener det ♥

Jeg har vært i en boble i flere uker nå, og det har satt sine spor. Mr. Big Love og jeg skal på date i helgen, så jeg trengte en skikkelig boost. Derfor satte jeg kursen strake veien til Avea Klinikken første dag etter at hosteriene hadde gitt seg. Jeg trengte litt egentid, litt selvpleie. 

Jeg har ikke følt meg så bad og lite fresh på leeeeeeeeenge. Det var derfor utrolig kjærkommet å krype under pleddet og hengi seg helt og holdent til flinke Jeanette. Godt å bli stelt for, for nå har ikke kroppen gjort annet enn å være inntullet i pledd, godt planta ned i sofaen foran peisen. Ikke særlig bra for min allerede tørre og stressa hud.

Glycol peeling/partypeeling var derfor som skapt for meg denne gangen. Behandlingen ga meg en umiddelbar virkning etter bare 30 minutter. Huden ble jevnere og fastere og det beste av alt, den glødet. 

Nå er jeg klar for en romantisk date! Vi tyvstarter Valentine-feiringen og legger oss inn på hotell om ikke så alt for lenge. Helgen skal nytes ♥







God helg kjære dere, nyt den!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg