Hanekam, Døgnvill, Backstage og hotellkos…

God morgen fininger og Happy Valentines ♥

Vi har akkurat vært og spist deilig hotellfrokost her på Scandic Stavanger City. Det var kjærkommet etter en lang hanglenatt på byen i går. Klokka ble vel tre før hodet traff puta, men formen er faktisk upåklagelig. 

Det ble altså en del øllebøll, akkurat som planlagt. Vi startet stille og rolig med en saftig feit burger på Døgnvill og der fikk jeg faktisk lokket med han far til å dele en flaske vin med meg. Han er jo i utgangspunktet en skikkelig ølelsker, men strittet altså ikke i mot. Det morsomme var jo at det var jeg som skulle velge ut de riktige dråpene, og det er i og for seg ganske latterlig. For jeg har ikke peiling, ikke litt engang. Da er det moro å “leke” proff foran han far, så han synker langt ned i stolen. Sniffa i meg odøren (har sett det på TV), smakte først på den ene, så drakk jeg vann før jeg helte i meg det andre glasset også. Tjaaaaaa….så gjorde jeg alt en gang til og tok ellemelle til slutt. Så teit, keitet, men helt innafor…av og til.

Etter å ha fylt opp magene dro vi på den nye puben i fargegata vår, Hanekam. Åhhhh endelig Stavanger! Et slikt konsept har jeg lengta lenge etter. Laidback kule folk “downtoearth”, fett lokale og deilige underlivs rytmer. Løøøøøøøøved it! Traff på mange kjente som jeg ikke har sett på en evighet, og så fikk han far og jeg gjemt oss bort litt for å småkline. Helt perfekt ♥

Avsluttet kvelden med litt Rock´n Roll på Backstage som vanlig for så å kjøpe med oss vaniljemilkshake og chillicheese fra Burger King. Hånd i hånd rusla vi “hjem” til hotellet. Akkurat sånn passe tipsy…
















Nå har vi blitt invitert ut på lunsj, men har et par timer på oss til å lese tegneserier…stemmer, tegneserier. Bjørn Erik fikk det i Valentines gave i morges. Finnes ikke noe mer avslappende og koselig enn å ligge i armen på sin kjære og lese. Kanskje det blir noe mer etterhvert…

Ønsker dere alle en kjærlig dag!

Kyss og klem, Nina

 

#scandic #hotell #hverdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg