Godt å være tilbake <3

God mandag og vinterferie kjære dere!

Ja, nå er det altså ferie i heimen, men vi er allerede oppe og hopper. For SFOén til Mille har en så spennende uke agenda som hun vil delta på, så i dag ble hun avlevert like før klokka åtte. Da var det nemlig fellesfrokost før de skulle av sted tidlig på kino. Det er noe av det kjekkeste Mille vet om, så da ville hun selvfølgelig dit. I kveld skal de i tillegg sove over på skolen, så det er ikke mange timene vi får omgås i dag.

I går var vi tilbake i stallen og til vår kjære Vilja. Vi har måttet gi fra oss fórdagene våre der flere ganger nå pga reiser til Oslo, men endelig var vi tilbake i godlukta. Jeg vet ikke hva det er med oss jentene, men vi elsker altså stall lukta som slår i mot oss når vi entrer dørene der. Hestekneggene som møter oss og den supersnille islandshesten Vilja gjør dagene våre glade.

Været var upåklagelig, våren lurer rundt hjørnet, hva mer kan man be om?










Nå skal jeg la resten av huset sove, mens jeg sniker meg ut og finner veien mot Avea Klinkken. De starter en kampanje hvor de støtter en meget viktig sak denne uken, og det vil jeg se litt nærmere på.

Ønsker dere alle en superduper start på uken og til dere som har ferie, kos dere!

Klem Nina

 

#hest #hesterbest #mammablogg #sotos #hverdag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg