YES, tommelen opp for Mr. Grey!

Hello sundaypeople ♥

Gårsdagen var så absolutt “my cup of tea”! 100 flotte jenter møttes med bobler under hver arm og entret kinosalen med åpent sinn. Jeg var jo i utgangspunktet litt grinete over at kjekkasen Charlie Hunnam i “Sons of Anarchy” ombestemte seg og takket nei til rollen som Mr. Grey, men jeg hadde lovet meg selv å gi filmen en sjanse.

Jeg elsket den! Kan virkelig anbefales! Bare ha i bakhodet at dette er en triologi og at man derfor tålmodig må vente på to filmer til før man får avslutningen. Men jeg venter gjerne, og håper gjengen igjen kan treffes å se godbitene i sammen.

Ja, jeg ble altså positivt overraska! Digget den kvinnelige supersøte rolleinnhaveren Dakota Johnson, og som bestis Tonje sa om Jamie Dornan som Mr. Grey:”He is growing on me…or in me”. Kremt, jada, det var slettes ikke så ille spilt av ungfolen. 

Det var litt moro, for jeg satt med en bunch av venninner som i utgangspunktet var litt negative, men samtilige skiftet altså mening. Hjalp jo selvfølgelig med litt bobler innabords. Dere kan tro stemning gikk til vers hver bidige gang det gikk en sjampiskork i taket. Kommentarer hang løst, det ble en del morsomme replikker med påfølgende fnising.

Turen gikk selvfølgelig videre på pub etterpå. Vi ble en god gjeng som samla oss på Arkivet hvor vi fikk slått oss skikkelig løs på dansegulvet. Det er rart det der, men hvis jeg får et par gode gamle slagere servert så jeg får lyst til å røre på meg, ja da er kvelden redda. God musikk og gode venner, hva mer kan man ønske seg?! 

























Det har vært mye negativ publisitet rund “Fifty Shades of Grey”, og det som overrasker meg mest er at folk faktisk uttaler seg uten å ha sett filmen. Jeg kan være enig om at bøkene til tider kan være kjedelige, ja skikkelig trøttende med setningen “Min indre gudinne”-preik, men filmen er faktisk ikke så ille. Men styr unna hvis du kaster opp av filmer som “Pretty women” og “Askepott”, ikke er noe særlig seksuell eller rett og slett ikke liker å bli “blown away” av klissete romatikk. Jeg mener jo at alle har litt godt av det, så jeg har faktisk pålagt min kjære mann å se den med meg når den blir tilgjengelig på hjemmekinoen.

Nyt søndagen videre, fininger!

Smask Nina

 

#fiftyshadesofgrey #hverdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg