Stilige Scandic!

God mandag dere!

Et par ganger i året flotter vi oss litt ekstra og tar inn på hotell i vår egen by. Gjerne i forbindelse med en eller annen event, så vi kan rusle hjem uten å stresse med taxi. Denne gangen hadde jeg lyst til å sjekke ut et av byens nyeste innlosjeringer, derfor gikk turen til Scandic Stavanger City

Jeg har alltid likt meg på Scandic hotellene, og ble ikke skuffet denne gangen heller. Det første som slo meg når vi entret dørene der, var de utrolig kule omgivelsene. Fargeglad og hipt, og jeg hadde lyst til å ta med meg alle lampene hjem til mitt eget hus med en gang. Moderne og stilreint, ja her kan man leve og bo og nyte velfortjent luksus.

Uansett hvor sliten jeg er etter å ha “rangla” natta før, er det alltid et “must” å rekke hotellfrokosten. For hva er vel ikke deiligere? Da tar jeg litt av alt og storkoser meg. Det gjorde vi denne gangen også og del ble en perfekt start på dagen. 














Så hvis dere lurer på hvor dere skal bo når dere kommer til den flotte byen vår Stavanger, så nøl ikke. Scandic Stavanger City er i alle fall mitt første valg. De innfrir på alle hold med utrolig god service og delikate omgivelsene. Et stort pluss var at de hadde parkeringsmuligheter også…

Det var deilig å pleie kjærligheten!

Ønsker dere alle en god start på uken, klem Nina

 

#scandic #scandicstavangercity #hotell #hverdag #mammablogg

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg