Tatoveringene shines opp før sommeren!

God torsdag!

I dag føler jeg meg meg rett og slett skambankt. Det var kanskje ikke så smart å gå over omtrent alle tatoveringene på en gang. Det var litt av en utfordring å gå å legge seg i går når begge skuldrene og ryggen hadde fått kjørt seg? Sutresutre! Det gikk på et vis, men turde ikke å røre meg en centimeter. Våkna støl som pokker, og var nødt til å finne frem sommeroutfiten uten armer. Trengte nedkjøling…

Nå vimser jeg rundt her og synes litt synd på meg selv, men bare bittelitt. For dette er selvforskyldt “pain”, så jeg får vel bare holde smella og lide i stillhet. Må tilbake en gang til før sommeren, men da er det kun noen småting igjen. 

Det er ikke så mange år siden jeg tok disse tatoveringene. Den siste i fjor våres. Men jeg synes det er viktig og gå over de en gang i blant, få freshet de opp. Flinke Kristina på Solid Tattoo fikser gudskjelov det på et blunk!

Soon ready for summer!









Nå skal jeg lage meg en salat og nyte den mens jeg ser sesongavslutningen av NrK1 sin serie Broadchurch. Synes den er råtøff og gleder meg allerede til sesong 3.

Ellers skal jeg ha jentene på besøk i kveld, og må tenke ut noe sunt å servere. Kan ikke gå på en smell allerede på en torsdag 🙂

Håper dere alle har en fin dag! Her i Stavanger regner det sideslengst, så jeg tror jeg holder meg inne resten av dagen…

Klem Nina

 

#tatovering #tattoo #hverdag #mammablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg