Fargerikt treff!

God fredag dere!

I dag ble det sein start på dagen for frua i huset. For i går var det endelig min tur til å ha Me&i treff og vi hadde det altså så koselig at siste gjest ble til rett over klokka to på natta. Da var det godt å få sove lenge i dag.

Jeg kan virkelig anbefale dere å møtes på denne måten. Før var det kun mammaer jeg inviterte, men nå som Me&i har blitt så gode på dameklær også, ber jeg alle. Det er så kjekt når flinke selger Line kommer inn dørene her og viser for oss det ene kjekke plagget etter det andre. Når spreke kollega Merete i tillegg stiller opp som supermodell, ja da koser vi andre oss godt tilbakelent i safakroken. Skulle nesten tro Merete jobbet med dette til daglig, for hun ser smashing ut i alt hun ikler seg.

Jeg hadde egentlig tenkt å holde meg til en sunn servering, men det gikk ikke helt etter planen. For kakemonsteret mitt Bjørn Erik, syntes disse flotte jentene mine trengte litt søtsaker på bordet også. Hjelpedumeg! Av erfaring holdt jeg meg langt unna sjokolade cookiene hans, for de er og blir vanedannende. Det nytter ikke å bare ta en kake og nøye seg med det. Man klarer rett og slett ikke å stoppe med å forskyne seg. Derfor var det snilt av damene og la noen være igjen…for i morgen er det lørdag og min tur.

Ti damer og en liten herremann, Linus på 8 uker, fant veien hjem til meg i går. En fin kveld ble det med gode venner, flink selger og superdupre flotte fargerike klær som står mitt hjerte så nært…














Happy time – happy life ♥

Ønsker dere alle en riktig god helg! Kos dere!

Klem Nina

 

#meandi #hverdag #mammablogg #klær #mote

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg