Hjemmealeneparty!

God søndag fininger!

En skulle ikke tro jeg i dette øyeblikk faktisk er på vei ut av dørene her for å hente Mille og dra i stallen. Ikke etter i går kveld og natt. For festen ble sprelsk og fuktig, men formen er upåklagelig bra.

Vi var en fin gjeng som entret min venninnes flotte hjem i går, og festen startet som den så ofte gjør, på kjøkkenet. For det er jo på kjøkkenet det skjer, eller en skulle i alle fall nesten tro det. For her satt vi i timesvis før noen av oss satte i gang med en skikkelig disco kavalkade i stua. Guriland så moro! Den ene gode slageren etter den andre ble spilt og da ble det selvfølgelig dans. Myyyye vrikking og synging, som vanlig.

Midt oppi det hele, gikk kameraet mitt i stykker – KRISE! Som blogger som tar rundt 5000 bilder i kvartalet ble det en skikkelig nedtur der og da. Fikk helt panikk, men det gikk fort over. Dro fram mobilen i stedet, og knipset vilt. Dessverre ble det så dårlig kvalitet på de fleste at de ikke kan brukes her, men noen shoots fikk jeg allikevel til.

Kvelden ble kanonkjekk. “Me and my hunk” var ikke i seng før klokka fire…så en må si seg fornøyd da synes jeg.














Nei, nå må vi løpe. Snuppeline skal hentes og dagen er stappfull av kjekke ting som skal gjøres.

Ha en god søndag!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg