Badevakt dagen derpå ble hot, hot, hot!

God ettermidag fininger!

Det er godt denne dagen startet rolig, for helgen var helt annet en easy!

I går var det tjooohei fra morran til kveld, så når ei nydusja lite Sprell Levende Nina fant sofakroken og skulle se 71 Grader Nord, ja da sovna hu. Jeg visste at dagen ville bli hard med tanke på festen vi var på dagen før, men av og til må man presse seg litt ekstra og bare få det til.

Så en noe sliten mamma og pappa våkna med et brak når Mille entret bilen og vi satte kursen mot stallen. Mille synes nemlig det er ekstra stas å ha med seg pappaen sin. Hun har blitt så flink nå, hatt stor fremgang på hesteryggen og ville med god grunn vise seg fram. Det ble noen gode runder i hallen hvor både hest og rytter samarbeidet godt, og pappaen, ja han stod stolt å så på.

Etterpå gikk turen til Lassa svømmehall hvor jeg hadde meldt meg frivillig som badevakt. Hjelpedumeg altså! Lassa er vel en slags rehabiliteringsplass, hvor vannet i bassenget er mye varmere sammenlignet med andre. Dere kan tro jeg ble varm i “pappen”. For ikke pokker om jeg gadd å kle av meg, for jeg stinket jo hest. Så der satt jeg altså, i fullt stalltøy, med ull innerst og lag på lag med godt varmt tøy. Svetten rant, ble kokt, men fant ut at kroppen helt sikkert hadde godt av det.

Det viktigste var at Mille og resten av gjengen i klassen storkoste seg. Ti livlige jenter og fire spreke gutter fikk rast fra seg et par timer. Bjørn Erik ordnet med staffet og dykkekonkurranse. En helt perfekt syssel på en regntung dag. Tror nok dette er noe av det kjekkeste jentungen vår gjør. Som Sotos barn føler hun seg ofte tung og keitet, men i vann trives hun godt. Finnes ikke redd og er mer under enn over.








Nå skal vi få i oss en liten matbit før hele gjengen skal på trening. Mille skal ha fysisk trening og fostring i hallen, Pelle skal på fotballtrening og Bjørn Erik og jeg drar på Pulz. En aktiv mandagsgjeng!

Ønsker dere en god middag og kveld!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg