Morgenkos i Sweat Dress…

God morgen, kjære dere ♥

I dag var det min tur til å sørge for at Mille fikk en god start på dagen. Jeg krøp opp i sengen hennes og lot henne få våkne opp på armen min. Det liker hun og forsøker alltid å drøye øyeblikket så lenge hun kan. 

Vi står alltid tidlig opp for det er viktig å ha god tid. I dag gikk alt på skinner, så det ble litt leking foran kameraet også. For Mille ville ha på seg Me&i sin kosekjole som jeg selvfølgelig har valgt til meg selv også. Den er utrolig komfortabel, så jeg tror vi kommer til å bo masse i den i tiden som kommer. Når det blir litt varmere i været og leggene kanskje har fått seg litt farge, kan vi nok gå strømpeløs i den, men i dag tok vi selvfølgelig leggings under. En vinnerkjole!


sweat dress







Nå skal jeg krype opp i sengen til Bjørn Erik. Kanskje han også har lyst til å bli vekt ved å ligge på armen? Det er lov å håpe ♥

Ønsker dere en fin tirsdag!

Klem Nina

 

#meandi #mote #hverdag #mammablogg

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg