My red dream!

God morgen godtfolk!

I dag var det min tur til å stå opp tidlig og sørge for at fugleungene kom seg vel avgårde til skolen. Tirsdag er en av Mille sine favoritt dager, for hun har kort dag på skolen uten SFO. Det er rideskole, og da liker vi å ha god tid ved å komme oss ut av huset lenge før trafikkrushet setter i gang.

Men sjekk ut hva jeg endelig fikk lufta i helgen da! Min nye røde drøm av en skinnjakke. Helgesprell betyr som regel svart skinnjakke med masse pins på, men nå har jeg altså fått meg en rød også. Det har vært et ønske lenge, så når jeg før jul kom over denne på Camden Market i London, ja da var jeg ikke sein med å slå til. En innertier som dere antagelig komme til å se mye til denne våren.

Det var i alle fall godt å endelig få ta den i bruk! Løøøøøve it!





Nei, nå meg løpe. Første avtale i dag er allerede kl. 08:45.

Ønsker dere alle en superduper tirsdag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg