Saalbach!

God morgen fininger!

Åhhh, nå sitter jeg her med mammaen min og koser meg i solsteika. Hun kom med toget i går kveld, og nå har vi et par dager i sammen før Bjørn Erik og jeg setter kursen mot Østerrike og Saalbach. Dette blir vårt tredje besøk i den populære alpebyen, og jeg gleder meg noe enormt.

Vi er vel rundt 70 stykk som skal avgårde igjen, så i går møttes vi for utleveing av sekk og masse tøy. En ting er i alle fall sikkert, vi kommer til å synes godt i år. Den sekken kunne ikke vært mer grønn, men det er bærre lækkert! Blir så fint att, thihiii…







Krympetrollet har vært på ferde, så denne gangen er jeg nødt til å planlegge godt. Men pytt, pytt, jeg har fortsatt et par dager på meg. 

Håper dere nyter vårværet!

Klem Nina

 

#saalbach #ferie #hverdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg