Yes! Nå er den min!

God fredag folkens!

I dag er det full rulle fra morran til kveld, og det er veldig typisk familien Thorsen når mammaen og pappaen skal ut på tur. For i morgen tidlig reiser vi som sagt til Saalbach, og da må en hel haug ordnes i dag. På slike travle dager er det godt å nesten være ferdig med et forhåndslaget blogginnlegg. 

Heldige meg har akkurat fått i hus en smashing lang kjole fra Me&i sine siste nyheter. Dette er egentlig ikke en kjole jeg trodde jeg skulle falle så pladask for, men guriland så flott den er! Med mine 174 cm er det ikke alltid like lett å finne noe som subber i bakken, men denne herligheten gjør faktisk det. Samtidig går den helt opp i armhulen (skjuler det meste), og så har den lommer. Hjertesukk, denne kommer jeg til å bo i når det blir litt varmere i været. Elsker den! 







Mille sin favorittbukse, “kids magic knickers



Det er flere nyheter jeg gjerne skulle hatt i garderoben denne sesongen og selvfølgelig er disse herlige fargeglade kjolene matchende til mor og datter snart i hus. Blir nok en innertier under varme sommerdager.

Nei, nå må jeg løpe. A lot to do!

Ønsker dere alle en super fredag og selvfølgelig en fabelaktig helg!

Klem Nina

 

#meandi #hverdag #mammablogg #klær #mote

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg