Life is good here in Saalbach!

Halllo fininger!

En ting er sikkert, livet smiler! Skulle virkelig ønske dere alle var her med meg nå sånn at dere også kunne oppleve dette paradiset på jord. Saalbach svikter som vanlig ikke! 

Hele det fine reisefølget kom vel frem i går, og det var full rulle fra morran til kveld. Etter fellesfrokosten klokka åtte i morges, ja jeg tuller ikke, vi er alltid tidlig på´n, dro alle skientusiasterne hvert til sitt, spredt utover alle de flotte toppene du ser hvor hen du snur deg.

Jeg har fortsatt et ødelagt kne, så jeg blir snart hentet av scooter. For i dag er det felleslunsj langt oppe på fjellet, og det kan jeg selvfølgelig ikke gå glipp av. Derfor må jeg allerede nå løpe av gårde. Det blir derfor kun en kort oppdatering denne gangen, men jeg lover å komme sterkere tilbake.

Love you all ♥






Gjett hvem?









Nei, nå må jeg komme meg avgårde! På med faktor 50, solen venter!

Kos dere skjønnasser og så skrives vi seinere, smask ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg