Killer roadtrip!

God morgen!

Ja, som dere sikkert har fått med dere, så er jeg fortsatt på “galemathias” tur i nydelige Saalbach. Nå er klokka ti og min kjære Bjørn Erik har allerede vært i bakken en drøy time. Jeg synes vi er superflinke til å utnytte tiden her nede maksimalt, vi sover så absolut ikke bort dagene.

I går var vi med på den berømte kveldsturen opp i fjellet, eller dalen blir det vel egentlig. Da ble hele gjengen stuet inn i såkalte sauebåser, og dratt oppover i det uendelige av gigantiske snøbeltedoninger. Det tar en evighet, men med denne muntre gjengen gjør det ingen verdens ting. På toppen ventet det oss et deilig måltid med spareribs, kylling, bakt potet og selvfølgelig masse godt jodlevann.

Høydepunktet for denne trippen er hjemturen. Da skal alle forsere den milelange (føles i alle fall sånn) bakken ned med kjelke. Klok av erfaring droppet jeg det. Er livredd for at den allerede råtne kroppen min skal ødelegges mer. Jeg velger heller å være sau med en rekke andre smartinger og tar et kjøretøy ned igjen. Fyttikatta for en “killer roadtrip”! For i år så fikk stakkarne for en gangs skyld skikkelig fart. Det var bare flaks at ingen skada seg. Jeg ble helt dårlig når jeg oppdaget en hjelpeløs sjel som ikke hadde klart svingen, og havna i elva flere meter ned i skråning. Fyttikatta så godt det var å se alle komme seg helskinna ned til slutt, hjertesukk ♥



















Jeg blir altså så i godt humør av å henge med denne gjengen her. Kan leve leeeeeenge på minnene som samles i disse dager…

Ønsker dere alle en super tirsdag! Take care!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg