Mommo fikser alt <3

God lørdag fininger!

Så utrolig godt det var å våkne opp utvilt og klar for en lørdag helt uten planer. Bjørn Erik har akkurat disket opp med nystekte rundstykker og masse godt pålegg og akkurat nå varmer vi opp dagen med sinnsyk god humor med folka i Tørnquistklubben. Så blir det å dra ut å shoppe bursdagspresanger til kommende 18-åring i huset samt til en venninne som skal hedres i morgen.

Jeg sitter fortsatt og mimrer over ukas fantastiske tur til Østerrike. Det som er sikkert og visst er at jeg er utrolig takknemlig over at mammaen min kom hele veien fra Oslo og tok over huset med barna og dyrehagen. Uten henne hadde nok ikke reisen kunne vært utført, så all takk til henne. Ungene vil jo ha henne her mest mulig også, for av en eller annen grunn, smaker både spagettien og bollene hennes mye bedre enn mine. Hun er rolig, alltid til stedet og tar seg god tid til hver minste lille ting de skulle trenger hjelp til.

Jeg er jo alltid litt bekymra for at mamma skal slite seg helt ut når hun stiller opp og tar over hele hurven, men hvis det er tilfellet, så nevner eller viser hun det aldri. Hun er jo ingen ungfole lenger, men det å passe ungene har visstnok aldri stresset henne. Hun gjør alt i sitt eget tempo, på sin måte, og det fungerer perfekt.

Det fine er at den kreative Mille også har fått utfolde seg. Jeg har dessverre ikke arvet min mors strikkeferdigheter, noe som er veldig synd. Mille elsker alt som har med garn å gjøre, så vi benytter oss av mommo´s kunnskaper så fort hun entrer dørene her. Hun er så tålmodig og det tar ikke lange tiden før hun får Mille hekta på det hun holder på med.

Mommo står vårt hjerte veldig nært. Varm og god, og så fikser hun alt  ♥










Ønsker dere alle en finfin lørdag! Kos dere!

Klem Nina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg