Min dag i dag!

God kveld fininger!

Ja, i dag er det altså miiiiiiin dag! Hjæææælp, 47 år og “snart” voksen!

Det er ikke akkurat et rundt tall og noe stort å feire, men jeg må innrømme at det har vært kjekt å bli gjort ekstra stas på i dag. Fikk nesten tårer i øynene når jeg fant Dennis sovende på sofaen nede. Jeg visste jo at han kom til byen i går kveld, men var ikke helt sikker på om han hadde funnet veien hjem i natt etter å ha vært ute på vift med lillebroren sin.

Det er flere måneder siden hele familien har vært samlet, og det dere, var vel den aller største og beste presangen jeg kunne fått. Bjørn Erik og Mille lagde i stand påskefrokost og det var rein lykke og nytelse å ha alle mine kjære rundt meg.

Turen til og fra stallen ble meget spesiell. Min kjære Bjørn Erik hadde nemlig bestemt seg for at bilen skulle dekorers, en stor overraskelse. Det ble tutet i hytt og pine, for i bakruta stod det: NINA = 47 år, 1 Tut = 1 Gratla. Ellers stod det: BE + N = SANT. Snille fine mannen min, snakk om å elske meg i offentlighet ♥










Egentlig hadde Bjørn Erik bestilt bord på en av favorittrestaurantene mine i byen i kveld, men jeg spurte pent om å heller få være hjemme å kose meg. Det er så sjeldent Dennis er her, og nå har bestis Tonje også kommet på besøk. Hva mer kan man ønske seg? Så da blir det hjemmekveld med kake og brus i stedet. Etterhvert får jeg kanskje tid til å se i gjennom alle gratulasjonene også, hvis ikke så har jeg noe å glede meg til i morgen også. Løøøøve it!

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld!

Klem Nina

 

10 kommentarer

Siste innlegg