Vi nyter…

God ettermiddag!

Det er akkurat slike dager som vi opplever nå, som jeg har lengtet lenge etter. Nå nyter og lever vi i nuet. Late dager, med få planer, seine frokoster og fine små utflukter i nærmijøet. Det hadde selvfølgelig vært deilig å være til fjells, men i år har vi valgt å ta ting litt på sparket. Det ser også ut som resten av flokken min også setter pris å ha ferie. 

Sola varmer, kveldene blir lysere og lysere og vi lokkes utendørs. Good Times, Good Vibes ♥





Nå skal jeg endelig sette meg ned og ta meg tid til å gå i gjennom alle gratulasjonene jeg fikk i går. Når folk først tar seg tid til å tenke på en en stakket stund, ja da fortjener de også en takk. 

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag, smask

2 kommentarer
    1. Ønsker dere en strålende påske ;0) og nå skinner sola så vi satser på en sol fylt påske ;0) kos dere masse :0)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg