Flashback!

Endelig helg dere!

I dag kommer det til å gå i hundreogti, så i går kveld sørget jeg for å forhåndslage dagens innlegg. Kom plutselig på at jeg helt har glemt å dele noen fantastisk minner fra årets Saalbach tur. Vel, alle skibildene nedenunder har jeg faktisk lånt av Tom, som var en av de 73 supre folka jeg dro på tur med. For som dere vet, står ikke denne dame her på ski lenger etter nakke- og skulderoperasjon. Men Tom, han er en racer i løypene, eller rettere sagt utenfor løypene, og det er en fryd å få et lite innblikk i hva han og hans “gærne” kompiser får til.

For å få Tom og mine bilder til å matche på størresle, var jeg nødt til å klippe og øke pixlene på hans bilder. Kvaliteten ble så som så da, men fyttikatta det er umulig å ikke få med seg hvor “stunningly beautiful” dette eventyret har vært. Jeg håper og tror, at dette ikke var siste tur på gjengen, at Øivind orker å be oss med igjen etter å ha få hvilt seg et år eller to. For dette er en super event! En opplevelse for livet!



























Nei, nå må vi løpe! Først blir det trening, deretter tatovering, så vaksinering for så å avslutte med fotballkamp!

Ønsker dere alle en fabelaktig helg! Nyt den!

Klem Nina

 

#saalbach #hinterglemm #alps

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg