Halleluja og Amen – for en feiring!

Åhhh salige søndag!

Det kjennes i hver bidige kroppsdel at jeg var på sprell og på farta i hele går. For en dag! Men først må jeg få fortelle dere hvor inni hampen drittunge jeg var. Jeg skjems så over oppførselen min, og legger meg paddeflat og ber om unnskyldning til min kjære…

For når Bjørn Erik kom hjem fra Harley-turen sin rundt ett, fant han en sutrende Nina på kjøkkenet. Tårene var ikke langt unna, og jeg var virkelig i ferd med å grave meg langt ned i et høl. Eller for å si det på en annen måte, jeg hadde sunket ganske så lavt og putta hue mitt langt inni rassen! 

Why?! Jo, fordi jeg var den eneste i hele verden som ikke skulle på fest den kvelden, og jeg var så forbanna og lei over at jeg hadde sitti for lenge på gjerdet og ventet med å skaffe meg billett. Min beste venn var på rocke-cruise i Miami, vennene mine på Østlandet var på Trysil-smellen og ALLE ANDRE i denne byen skulle på fest og ikke jeg, buhuuuu. Fyfader for en drittunge jeg var!

Fine Bjørn Erik, heiv seg rundt og forsøkte å få tak i de rette folka. Mens vi satt i Vågen på uterestaurant litt seinere med gode venner (de skulle ikke på fest, så det var ikke ALLE ANDRE), kom gladmelding: Dere er hjertelig velkommen på fest Nina og Bjørn Erik! Jippiiiiiii! Dere kan tro det var ei som var glad da, men også veldig skuffa over seg sjøl. For det hadde ikke vært nødvendig å sutre seg til festiligheten, det hadde nok løst seg uansett uten slikt drama. I promise you my love, I will never be such a baby again ♥

Det ble altså fest, for fineste Eivind, men ikke bare det! Først ble det mange gode timer i Vågen med verdens beste Vibecke og hele Stavanger by. Deretter ble det show på Stavanger Konserthus, for deretter å forte seg hjem, noe tipsy, og kle seg om til den store kvelden.

I usedvanlig godt humør entret vi festen som allerede hadde startet tre timer før. Stemningen med de 420 oppmøte gjestene, var storslagent. Jubilanten Eivind som fylte 50 år, skinte som han alltid gjør, oppe på scenen. Han var i storform, our big entertainer, og jeg er overbevist om at mannen i dag smiler fra øret til øret over alle inntrykkene fra kvelden. Han vet nok at han er høyt elsket!














Ikke for å skryte, men jeg tror Stavanger må være velsigna med noen av de beste artistene ever!











To glade turtelduer fant veien hjem sånn i halv tre tiden i natt. I taxien hjem plukket vi med oss russegutten vår Pelle og kompisen hans. Godt å få ungdommen trygt i hus.

Nå skal vi snart hente Mille-mor, må bare få plukka opp bilen i byen først. Blir nok en frisk Harley-tur over brua, årets første…

Ønsker dere alle en fin søndag!

Klem Nina

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg