Kjærlighet til hest…

God morgen kjære dere.

Nå våknet vi akkurat opp til strålende sol, og jeg merker at godværet gjør noe ekstra positivt med meg. Måtte det vare hele dagen, for planene er mange og kjekke. Først og fremst skal vi tilbake i stallen og denne gangen skal papsen også være med. Det synes Mille er stas, for når man er nybegynner slik som henne, så skal det ikke mye til før andre som ikke ser henne så ofte, legger merke til fremgangen. Jeg regner med at hun kommer til å legge stor vekt på å være selvstendig i dag. Hun skal nok vise at hun klarer alt selv og høste mye ros. Det er alltid litt ekstra kjekt å vise seg frem for pappaen sin ♥

I tillegg har hun som sagt spart penger og shoppet en del nytt utstyr. Hun har skaffet seg sitt aller første dekken, kjøpt seg rosa ny ridebukse med matchende sokker, og leggchaps til nye ridestøvler. Det kuleste var nok den lille rosa bøtta til 19 kroner. Den gikk hun rundt med på hodet en god stund og fikk de fleste rundt seg til å le. 

Timene fløy avgårde i stallen i går. Vi hadde ingenting å rekke etterpå, så vi ble der til kvelden. Pusset saltøy, møkka, stappa høy, og vasket Vilja godt etter en fin rideøkt. Vi avsluttet i kjent stil med kyss og gulrotpremiering. 













Nå er gjengen min samla på kjøkkenet og rundstykkene er i ovnen. Dagen er godt i gang og jeg har en følelse inni meg at de neste timene blir bra.

Nyt søndagen dere!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg