Spre glede!

Kjære dere ♥

På søndag opplevde jeg noe litt utenom det vanlige, som jeg gjerne vil dele med dere. Det var noe “opphøyd”, noe fint og det varmet. Vel, når sant skal sies så er det ikke så mye som skal til før jeg blir tatt litt på senga og følelsene tar overhånd, men det som skjedde denne dagen var helt annerledes. Det gjorde noe godt med meg, for oss alle som var til stede.

Min kjære venninne Simone har en fantastisk tilstedeværende mamma. De siste par årene har vært tøffe for mamma Anne Mai. Livet har blitt satt på prøve og som et resultat av det, har hver dag blitt en gave. Så for å gjøre litt ekstra stas på damen med det store hjerte, som forøvrig snart har bursdag, samlet Simone og Brede en gjeng gode venner hjemme hos seg. Anne Mai visste ingenting om hva som ventet henne…

I all hemmelighet var selveste Trio Triola invitert. Den fabelaktig trioen bestående av sopranen Astrid Kallenback-Gustavson, pianisten Milan Rabrenovic og fiolinisten Una Maja Vagnar står Anne Mai sin hjerte nært, og jeg tror hun holdt på å falle av stolen når de entret stuen. Hun trodde ikke sine egne øyne…hjertesukk ♥

Når sant skal sies så var det vel ikke bare Anne Mai som fikk litt rusk i øyet. For Astrid sin stemme akkopagnert av de vakre tonene, fikk alle og en hver til å senke skuldrene og kjenne etter. Følelsene flommet rett og slett over. Men selv om det til tider var sårt, rett og slett fordi det var så vakkert, fikk Astrid oss snart til å le igjen. Det er rart det der, hva musikk og sang gjør med en.

Et sterk opplevelse som jeg tar med meg videre som et godt minne ♥














 

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=

Med disse vakre tonene vil jeg gjerne få ønske dere en fortsatt fin dag. 

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg