Nei til likgyldighet!

God strålende lørdag dere!

For en flott 1. mai feiring vi hadde i Stavanger i går! Debuten med å gå i tog ga så absolutt mersmak, så dette skal vi gjøre igjen. Dette solide fellesskapet føler jeg meg hjemme i, og det har vel aldri vært viktigere enn nå å vise hva man står for og mener.

Det å ikke engasjere seg, det å ikke bry seg, er det samme som å overlate ansvaret for livet til andre, og da nytter det ikke å klage i etterkant hvis ting butter i mot. Jeg personlig føler meg stolt når jeg bidrar til verdikamp for at alle skal ha de samme rettighetetene. Alle ønsker vi trygge rammer rundt oss. Vi ønsker å våkne opp til en jobb å gå til, et krypinn å komme hjem til og å ha råd til mat på bordet. Vi ønsker rett og slett å leve et verdig liv, men det er faktisk ikke en selvfølge for alle i dag.

Det var stor oppslutning i går, og det betyr at folket står samla. Ingen skal få lov å ta denne viktige dagen i fra oss, den er hellig!
















Ønsker dere alle en super lørdag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg