Lunsjbreak med papegøyer og geiter…

Mandag, mandag hei hei hei, ingen er som deg nei nei!

Vel, det var et stakkarslig forsøk på å gi uka en pangstart. Regner med at de fleste av dere allerede er godt i gang med dagen. Jeg har i alle fall vært oppe en god stund nå, fått gjort mange ærender men føler presset over alt som ennå gjenstår. Mandager pleier ikke å være så ille, men i dag skal Mille få tilpasset nye fotsenger og etterhvert skal hun også på trening, så det er bare å henge i her.

Apropos lunsj…gjett hvor vi var i går og hadde et langt 4-timers etegilde da? I Hove Fuglepark, bare 20 minutters kjøring fra Stavanger by. Hele 11 voksne og 8 barn var vi som kom i sammen, og jeg må jo si det var ganske så koselig å sitte midt blant et hav av papagøyer på den ene siden og spinn hakke gale geiter på den andre. Samtidig føler jeg at jeg endelig klarer å slappe litt av når vi er på tur. Jeg har nemlig blitt så trygg på Mille nå, at jeg lar henne svinse litt rundt på egenhånd. Særlig i denne parken her. Den er ikke så stor, men allikevel interessant nok til at 9-åringen gjorde seg en smule vrang selv etter å ha tilbragt halve dagen der. 

Så vi må nok ta oss en tur dit igjen ganske snart. For hva er vel ikke bedre enn å lunsje i det fri, med glade og fornøyde unger som får lov å børne rundt med griser, geiter, hester, papegøyer, høner, svaner, påfugler og til og med et par rever?














Ønsker dere alle en fin start på uka!

Klem Nina

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg