Utsikten vår…

God morgen kjære søndagsfolk!

Wow, for et fantastisk vær! Jeg har allerede vært ute og luftet lille Pippi-luska, men kun en kort tur 200 meter oppi bakken her. Vi skal nemlig snart ut på vift igjen, for Bjørn Erik skal ut å delta i den landsomfattende MC paraden mot mobbing. Tenkte Mille, Pippi og jeg skulle stå og ta i mot han når de kommer kjørende inn til Stavanger sentrum. 

Jeg har vist dere bilder fra hvor jeg bor flere ganger, og her kommer det altså et par til. Ble litt overraska over at jeg ikke lenger kunne ta bilder av huset vårt. Siden i fjor har trær og busker vokst vilt, så det er kun litt av taket som er synlig. 

Jeg elsker å ta den korte turen opp bakken her. Litt skeptisk siden det er sluppet løs en stor gjeng med sauer og geiter her, men denne morningen slapp vi å møte på dem. Vi fikk ha toppen vår i fred og nøt stillheten og den vakre utsikten.











Nå må jeg få skiftet til varmere klær. Det er planlagt at syklene skal ankomme byen rundt klokka 13, men tenkte vi tuppene kunne rusle rundt litt før de kommer.

Ønsker dere alle en koselig søndag i finværet!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg