Din dag <3

I dag har mannen med det store hjertet bursdag!

Mannen som fra første stund trollbandt meg, skal feires fra morran til kveld. Det fortjener han!

Mens jeg bekymrer meg for det meste, lever Bjørn Erik etter mottoet :”Alt ordner seg!” 
Det betyr ikke at han ikke tar ting alvorlig, for det gjør han så absolutt, men han har en finurlig måte å snu det negative om til noe positivt. Det er nok hans fine måte å skape trygghet på. Han fremstår som stødig og sterk, en som alltid verner om flokken sin. 

Det har vært tøffe tak i det siste, men som vanlig viser han styrke. Jeg er så stolt av deg Bjørn Erik og så glad for at du er “min” ♥


Vi har holdt sammen halve livet, og jeg gleder meg til fortsettelsen ♥

Din Nina ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg