Bursdagskos hele dagen!

Åhhh for en fredag!

Man kan jo ikke ønske seg et nydligere Stavanger å våkne opp til. Nå venter vi bare på at snuppeline skal komme hjem fra skolen, og så bærer det rett på Hellestøstranda. Selvfølgelig ikke for å bade, men for å kjenne på vær og vind. Det er så vakkert der ute, og denne dagen føler jeg vi må utnytte maksimalt.

Gårsdagen ble også utnyttet for sitt flotte vær. Allerede klokken ni var gjengen vår ute av dørene. Da hadde Mille og jeg allerede disket opp med egg og bacon til bursdagsbarnet Bjørn Erik, og han hadde fått åpnet presangene sine. 

Han tok deretter Harleyen og fulgte etter bilen vår ut til Ganddal. Der tok han bilder av oss jentene som gjorde oss klare til en eventyrlig tur på islandshestene Ljosfari og Loki. Jeg gleder meg til å vise dere hvor kjekt vi hadde det litt seinere.

Glade og blide kom vi alle hjem samtidig, og da var det ikke snakk om å bure seg inne. Syklene fikk seg en vask og bodene ble shina opp. Når klokka nærma seg seks, var det klart for pølsefest for han far. Eller fest og fest Fru Blom, det ble ganske så rolig kun med Pelle, Thea, Mille, Pippi og meg i tillegg til bursdagsbarnet selv. Det viktigste var at fining vår ble gjort litt ekstra stas på ♥














Ønsker dere alle en fabelaktig god helg!

Klem Nina

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg