Jumpsuit lover…

God lørdag dere!

Nå er vi tuppene på vei i stallen, men først må jeg få vise dere min aller nyeste godbit i garderobeskapet. Elsker årets jumpsuit fra Me&i. Den har hengt i skapet en stund, men nå orker jeg ikke å vente på sommeren og varmere vær lenger. Jumpsuiten må få komme ut å lufte seg, for den er så tøff og ikke minst behagelig å ha på seg.

Synes altså den er så flott! Går veldig høyt opp under armen, noe som skjuler BHén, den er litt posete rundt midjen (drapert), og så er den lang nok til mine 174cm. Just love it!

Tok den altså i bruk på torsdag, når jeg var i Me&i selskap hos selger Line. Jeg var nødt til å kapre meg noen ekstra plagg før sommerferien. Først og fremst var jeg glad over å få tak i enda en leo magic knickers og som noe helt nytt unnet jeg meg en striped batwing top. Jeg har allerede et eksemplar av den deilige buksa, men kan ikke fordra å legge den til vask. Har blitt helt hekta, så da var det bare å skaffe seg en til.

I tillegg fikk jeg tak i noen gode gamle slagere. De ble solgt lenge før jeg begynte å få øynene opp for disse herlige fargerike kreasjonene. En knall oransje retro t-skjorte med skilpadder på og en rosa herlighet fikk altså også være med meg hjem. Happy, happy girl!











Nei, nå må vi løpe! Det er som sagt stor Melodi Grand Prix fest på gang i kveld, og jeg har mye som skal gjøres før danseskoene kan finnes frem!

God Grand Prix dere! Måtte den beste vinne!

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg