Fyfader for en fest!

Hei igjen, kjære dere!

Nå sitter jeg og smiler fra øret til øret, for guriland for et fyrverkeri av en fest vi hadde i går! Melodi Grand Prix er og blir årets høydare! I hvert fall i for den fargerike gjengen vår ❣️

Ingenting er overlatt til tilfeldighetene når mine kjære venner Simone og Brede inviterer til fest. Det er full rulle fra begynnelse til slutt. Vi møttes allerede klokken seks, og da var det bare å sprette korken på Peach Canei flaskene og nyte alle de gode MGP slagerne som kom som perler på en snor over høyttaleranlegget. Jeg blir like overraska hver gang over hvor mange gamle sanger jeg egentlig kan…eller blir jeg egentlig det? Nope, jeg er flaska opp på det her, og ELSKER det!

Er det en dag man skal kle seg opp i finstasen, ja så er det vel denne her. Det glitret i alle kriker og kroker, og løsvippene, boaene og flaggene var selvfølgelig funnet fram. Det ble danset, sunget og ikke minst spilt instrumenter. Herrejemeni, hvor kult er det ikke at folk har med seg trompet på fest da dere?!

FANTASTICO!










































Wow, for en flott gjeng! You all made my day!

Ønsker dere alle en super dagenderpå dag! Nå skal jeg sette på vinnerlåta fra Sverige som var überbra og gjøre meg klar til atter en koselig dag i stallen.

Klem Nina

#mgp

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg