Vi tørker støv av gamle barneminner…

God morgen kjære dere!

For første gang på lenge er huset helt tomt. Bjørn Erik reiser offshore i morgen, så han tok sykkelen tidlig på jobb i dag for å gjøre unna litt kontorarbeid før han drar. Merker jeg gruer meg til han skal dra denne gangen, for ukene framover nå er utrolig hektiske. Men sukkerbiten i enden er større enn noen gang. Gelder meg mer enn noensinne til ferien som venter oss. Bali…

I helgen tørket jeg altså støv av gode gamle barneminner. Vi dryppet lys i et glass med vann. Tenk at noe så enkelt faktisk ennå kan glede små jenter på ni år som helst tyr til tekniske dataduppeditter. Mille elsket det, selv om jeg bomma litt først ved å dryppe i pappkrus. Det gikk ikke! Stearinen satte seg fast langs kantene så når vi forsøkte å løsne den knakk hele skiten. Nytt forsøk måtte til, i et skikkelig glass denne gangen og voala…kunsten var et faktum!

Kremt…kunst og kunst fru Blom, men fint nok for oss i alle fall. Nå pryder den hornene på hjorten vår som henger midt i stua.









Nå skal frua i huset ut på ærender. Først skal Fine Kathrine fikse vippene mine og så må jeg gå til innkjøp av flere bursdagspresanger. Tror også gjengen min skal få lapskaus til middag så da må det shoppes grønnsaker.

Ønsker dere alle en finfin dag!

Klem Nina

3 kommentarer
    1. Det ble en pussig kommentar siden katten valgte å gå over tastaturet og dermed sende av gårde en halvferdig melding 😀 😀
      Ha en fortryllende dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg