Ikke helt ferdig…

God lørdag godtfolk!

Nå skinner faktisk sola, og vi fire jentene Mille, Lala (katten), Pippi (hunden) og jeg har en kosestund før jeg skal putte på meg finstasen og dra i bursdagskalas.

Siden jeg ikke skal være sammen med mine små i dag, må jeg bruke minst mulig tid foran Macén nå. Derfor blir det lite skriving og heller et lite tilbakeblikk fra reportasjoen med Se og Hør i forrige måned. Føler ikke jeg er helt ferdig med å dele de fine bildene Svend Aage Madsen tok.

Foto: Svend Aage Madsen

Foto: Svend Aage Madsen

Foto: Svend Aage Madsen

Foto: Svend Aage Madsen

Foto: Svend Aage Madsen

Foto: Svend Aage Madsen

Håper dere alle nyter lørdagen! Skrives i morgen, smaks

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg