Gammelt ble som nytt!

Good morning, friends!

I morges var det ei noe paff frøken som ble sendt til skolen. Min kjære mamma har nemlig sydd om et par gamle Me&i favoritter. Langermede kjoler/tunikaer i størrelse 164, 14 år, har nemlig ikke passet min kjære 9-åring på en stund, men jeg har rett og slett ikke hatt hjertet til å kvitte meg med dem.

I dag var den den gode gamle geisha yndlingen vår som ble tatt frem igjen. Herlig myk i sitt retro frote stoff. Har nok blitt brukt over 100 ganger, og kan nå altså brukes igjen, dog med korte armer. Jeg hadde nok klart å sy om dette selv, men stoler mest på den flinke mammen min.

Til strålende sol, i den gamle sommerfavoritten og min deminjakke, trippen frøkna fornøyd avgårde ♥









Åhhh, blir jo reint oppglødd av slik en strålende start på dagen i deilig morgen sol. Nå skal jeg hive meg i dusjen for denne dagen kommer til å bli travel og veeeeeeldig lang. Vi skal besøke ei dame som har en overraskelse for Mille, det blir besøk hos Manuellterapeuten, og så blir det stallbesøk med fine Vilja i mange herlige timer.

Nyt sommerdagen!

Klem Nina

 

#meandi #hverdag #mammablogg #barneklær

4 kommentarer
    1. Gratulerer te mille me nye/gammal tunika den ble rå flott. Dt e ei fantastisk nydelige frøken du har. Ha ein fantastisk flott solskinns helg i stallen.

    2. Så fiiiin. Flott jente, ble glad av disse bildene 🙂 Datteren vår er snart 10 og klager sin arme nød over at hun er lavest i klassen …vi har snakket mye om det men i dagens samfunn skal alt være så perfekt….så blir nok mange slike samtaler fremover… ha en stååålende helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg