Happy birthday, happy day!

God søndag dere!

Akkurat nå skulle jeg ha vært i stallen, men planen ble forandret nå i siste liten siden vi tuppene skal ut å reise allerede klokken 06:45 i morgen. Vi må pakke, det er litt av hvert som må planlegges, så da får hesten Vilja heller fortsette etegildet sitt på beitet i fred og ro. 

Ting går litt tregt i dag. Det kan nok ha noe å gjøre med at undertegnede kom inn dørene her nærmere fire i natt, ganske så fin i farta. For i går var det duket til fest, og denne gangen lot jeg bilen stå hjemme. For i alle selskapene jeg har deltatt på i det siste, har jeg kjørt, men ikke pokker om det var et alternativ i går!

Sprudlende, spreke Monica fylte nemlig 40 år, og ba til stor fest. Vi må ha vært rundt 100 gjester som fikk den ære av å feire henne. Skidronninga, festivaldronninga, alles gode venninne fikk en fest hun seint vil glemme. Vi danset oss inn i de seine nattetimer, men når klokka nærmet seg fire synes jeg det var på tide å kaste inn håndkle.

Det ble en flott fest med en fin gjeng venner. Utrolig kjekt å treffe så mange jeg ikke har sett på lenge. Det ble en god “catch-up” og jeg håper vi snart kan sees igjen.



















Nå vaskes det tøy og pakkes. Samtidig planlegges en del ting til neste helg. Vi skal nemlig rett til Bergen og i bryllup samme dag som vi vender nesa hjem på fredag. “A lot to do” med andre ord!

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag!

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg