Farvel for denne gang…

Ja, da var vi kommet til reisens slutt. Det er igjen på tide å ta farvel med Frambu.

Vi har hatt en innholdsrik uke her, og drar hjem med kofferten full av verktøy som vi gleder oss til å ta i bruk. Vi valgte å søke på dette oppholdet først og fremst for at Mille igjen skulle få møte likesinna og lære mer rundt sin egen tilstand, men kan så absolutt skrive under på at mora også har høstet frukter av dette.

Akkurat nå er jeg litt mentalt sliten over alle inntrykkene, for de kan jeg love dere er mange. Jeg har fått svar på en del ting som jeg virkelig har brent inne med, men har også noen løse tråder som må nøstes opp. Vel, nå er det ikke sånn at det er mulig å komme til bunns i absolutt alt på nullkommaniks, men det er en del ting som må tas tak i med en gang ferien er over.

Nå gjenstår det bare å spise frokost med gjengen og klemme de farvel. Hjertesukk det kommer ikke til å bli enkelt…












Ønsker dere alle en riktig god fredag og helg!

Klem Nina

#sotos #frambu #mammablogg

3 kommentarer
    1. God tur videre på deres ferd,en feiende flott mamma og den skjønneste Mille i væla💝flott å bli kjent med dere 💞Klem Marianne

    2. Marianne: Ja, denne uken har vært begivenehetsrik for oss alle. Litt sliten i hodet, men det tror jeg alle er. Mange nye inntrykk som skal forsøyes. Rett etter sommerferien blir det å brette opp armene og gyve løs på en del oppgaver, og det gleder jeg meg faktisk til.
      Dere er jammen meg noen fine folk, takk for at vi fikk lov å bli kjent med dere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg