Tilbake på jobb, hvem hadde trodd det?!

Ohhhh happy day! For en dag!

Tusen takk til alle dere som trodde på meg, i dag høster jeg frukter av 3 års målrettet arbeid! Jeg skal begynne å jobbe igjen, jeg har klart å karre meg tilbake til topps!

Planen er spikra. Torsdag 13 august, er jeg atter på plass blant kollegaene mine gjennom 17 år, hvem hadde trodd det?! Jeg har hele tiden hatt et håp, men til tider har motbakkene vært bratte. Det har vært tunge stunder, særlig rett etter operasjonene hvor ting i tillegg til å være vanskelig har vært sabla smertefullt. Nå er det et tilbakelagt kapittel. I´m back!

Takket være gode støttespillere rundt meg, “believers”, har motet aldri helt forlatt meg. Min fantasttiske lege, min flinke NAV kontakt, fagforeninga, gode venner og familie og ikke minst min kjære Bjørn Erik har alltid trodd på meg, og det med rette.

Samtidig må jeg få rette en stor takk til dere trofaste lesere. Uten dere hadde dagene vært fattige. Dere har vært gullgode som har fulgt meg i snart to år. Tusen takk ♥


Nå kan jeg endelig senke skuldrene og la ferien begynne. Sitter i skrivende stund i bilen som skal ta oss til Oslo. Vi har masse på agendaen i morgen og på lørdag, før turen til Bali starter på søndag. Jeg kjenner jeg er letta og utrolig glad for at dette noe triste kapittelet i livet mitt faktisk går mot slutten.

Happy Nina ønsker dere en fortsatt finfin dag, smask 

5 kommentarer
    1. Jorun Rødland: Takk, takk Jorun! Kunne startet opp igjen noen uker før, men viktig at de folka som skal lære meg opp i ny stilling er tilbake fra ferie. Derfor får jeg et par uker til på meg til å trene og ruste meg opp for fight 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg