Åhhh mitt kjære Oslo, jeg digger deg!

Wow, endelig er dagen her, vi reiser til Bali!

Ferieplanen har vært spikra en evighet, men jeg har på en måte ikke helt klart å kjenne etter hvor deilig det egentlig skal bli. Det har vært så mye annet å glede seg til i det siste, så vi har på en måte måttet ta en ting av gangen. Samtidig har det vært mye annet som har skjedd, mange viktige avgjørelser er tatt, men nå dere, nå kan ferien endelig begynne.

Har egentlig ikke helt landa etter gårsdagens “Over Oslo” opplevelse. For et arrangement! Utsikten tok nesten pusten fra meg, for en perle! Jeg har vært her mange ganger før, for mamma bor bare et steinkast unna, men dette tok kaka.

Bjørn Erik forsvant en god stund der når Oslo Ess inntok scenen, og jeg var ganske fraværende og klarte å karre meg fram til første rad når Gabrielle tok over rett etterpå. Fyfader så kul den dama der er! Elsker musikken hennes, sang for full hals!

De koselige Oslo-vennene mine tok vel i mot oss når vi kom. Som alltid får de meg til å føle meg velkommen og “hjemme”. I love them a lot!





















Nå skal vi pakke oss ut av huset til mamma, og dra ned på “løkka” og hente Mille-mor hos Kristin og Dennis. Så går turen til Jessheim før vi drar til Gardemoen. 

Ønsker dere en fab søndag!

Smask Nina

#overoslo2015 #konserter #gabrielle #osloess

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg