Kveldsrock!

God natt kjære dere!

Nå køyer vi, mens dere hjemme i Norge sikkert har mange timer igjen av dagen…

I kveld fikk vi lokket med oss Mille inn i baren her på Hard Rock Hotel, men både Bjørn Erik og jeg er ganske så dårlige på det å klare å holde Mille positiv til å være der så alt for lenge. Hun takler ikke høye lyder noe særlig godt, og i tillegg er hun stuptrøtt etter tettpakka program i hele dag.

Siden vi i morgen ikke har planer i det hele tatt, håpte vi hun klarte å holde ut en bitteliten stund, men det ble med en liten time, så var hun klar for å komme seg tilbake på rommet. Helt greit egentlig, for jeg vet hun vil tidlig opp i morgen for å være med på “Lil´Rock” klubben. Samtidig har vi leid oss en Cabana ved bassenget, så jeg regner med at jeg skal klare å komme meg til hektene igjen etter en lang økt på tur i dag.

Gleder meg til å dele alt med dere, men nå blir det litt lesing og kos på ryggen før øya glir igjen…






Hadde det vært opp til Mille-mor så hadde vi blitt her på hotellet hele tiden. Hun har alt hun trenger her, og elsker alt de finner på for henne og alle de andre barna. Hun er nok den tøffeste ungen vi har, for jeg tror neppe hverken Pelle eller Dennis hadde turt å være eneste skandinav, eller faktisk europeer på denne barneklubben. Hun er ikke så sterk i engelsk, men klarer allikevel å gjøre seg forstått og skaffe seg venner. Så kjekt!

God natt dere, skrives mer i morgen!

Klem Nina

 

#bali #kuta #hardrockhotelbali

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg