Nok en dag med ekstremsport, men denne gangen var jeg tøffemor!

Hei, hei, så kjekt at dere fortsatt henger på!

Normalt så pleier lesertallene å gå kraftig ned i ferien, men denne gangen er det superkjekt å se at at dere tar dere tid til å sveipe innom. Setter utrolig stor pris på det!

Som dere ser så fortsetter Bjørn Erik å presse oss tuppene til å være med på alt mellom himmel og jord, men akkurat denne gangen så storkoste jeg meg. For firehjuling har jeg vært borti før. Kanskje ikke så stor og med så mange hestkrefter, men det måtte kanskje til med det terrenget som lå foran oss.

I to timer kjørte vi gjennom et helt fantastisk landskap som hele tiden var i forandring. Vi dro langt opp i åsene, gjennom riskmarker, appelsinplantasjer, landsbyer, ned kjempebratte knauser opp nesten umulig bratte bakker og ikke minst gjennom store søledammer. Wow, for et adrealinkikk!

Bare oss tre, sammen med en guide storkoste gjennom eventyret. Jeg var helt kaputt når vi var ferdig, for det tok på å være så skjerpa over så lang tid. Men fyfader så moro!












Det var deilig med en etterlengta drikkepause og egenplukka appelsiner…







Kom levende fra det her også! Neida, nå tuller jeg bare. Fantes faktisk ikke redd en plass, dette var bare kjekt!

Da begynner det vel å bli dag hos dere der hjemme også. Nyt den!

Klem fra deilige Bali

 

For mer info om eventen: www.baliquad.com

 #bali #kuta #ferie #reiselyst

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg