Hvordan klarte vi oss i varmen og sola?

Reklame | Avea Klinikken

God morgen fininger!

De fleste elsker sommerens soldager hvor en kan ligge å dra seg på stranda og bli brun og fin. Jeg derimot elsker å være på stranda, men å sole meg kan fort bli en risikofaktor som kan ødelegge mye for meg. Med en problemhud som fort kommer i ubalanse, tar jeg ingen sjanser.

Mange tror kanskje at det var drepende varmt på Bali, men det var det faktisk ikke. Temeraturen gikk aldri over 29 grader på dagen og holdt seg rundt 24 grader på kvelden. Helt perfekt! Men allikevel var sola sterk, og lett å glemme når en alltid hadde en deilig bris rundt seg. Bjørn Erik, voksne mannen, gikk dessverre på en smell og ble rød og vond, men ikke vi jentene!

Hver bidige morning fant jeg fram ZO Medical Oclipse-C solkremen som jeg haiet med meg fra Avea Klinikken. Jeg med min sensitive hud har virkelig fått sansen for ZO Medical serien fra Dr. Obagi. Med solfaktor 50, som beskytter både mot UVA, UVB og HEV stråler, føler jeg meg alltid godt beskyttet. Både Mille på ni år og jeg sverget til denne på hele Bali-turen vår. Ble aldri brent og kanskje heller ikke så veldig brun, men fresh og litt glødende ble vi. Vel, dere som kjenner meg vet at jeg ikke er så opptatt av å se så brun ut…

Solbeskyttelse er den beste antialdringen man kan gi huden sin, og det rådet følger jeg til punkt og prikke!


Always by my side…







Åhhh som jeg savner denne utedusjen! Bodde der hver bidige ettermiddag, når solen var på hell. Med skrubben Offects Exfoliating Polish fra ZO Skin Health serien fra Dr. Obagi, fjernet jeg døde hudceller og følte med så rein etterpå. Huden føltes mye glattere og jevnere ut, en perfekt start på å gjøre seg klar til å gå ut spise middag med mine kjære. 

Føler jeg ikke helt har klart å landa etter alle de flotte opplevelsene vi har hatt de siste dagene. Nå håper jeg på bedre vær, for ferien er så absolutt ikke over ennå.

Ønsker dere en fabelaktig lørdag! Jeg skal på hagekos med venner jeg ikke har sett på en evighet og ser virkelig frem til å klemme gjengen.

Smask fra Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#zoskinhealtnorway #hudpleie #avea #bali #reiselyst

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg