Festivalmodusen er slått på!

God tirsdag kjære dere.

Guriland så flott det er ute nå! Mista jo nesten litt motet når vi kom hjem fra Bali og måtte finne frem ullsokker og jakke igjen, men nå tror jeg vi sier at sommeren er på vei tilbake igjen. Det gledes, særlig når sommerens store festival Lydbølger er like rundt hjørnet. 

Vi skal selvfølgelig ligge i telt, så nå testes det madrasser og grillen pusses rein for rust. Åhhh som jeg elsker festivallivet! Særlig når vi kan menge oss en hel gjeng i sammen og ligge i telt.

Nye saggebukser og rutete skjorter ble handlet inn i går, perfekt å ha i helgen. I tillegg fikk lommeboka svi når nye madrasser til senga og masse nye uteblomster også ble hanka inn. Bjørn Erik gikk for de hardeste madrassene ever, men jeg får visst ikke lov å ha en mening om dem før om en månded…tiden det tar å “ligge dem inn”. De var uansaett mye bedre enn de gamle vi hadde, så jeg er positiv. 










Nå skal jeg fortsette med uteprosjektene mine. Bedene mine må virkelig ha litt pleie.

Ha en super dag!

Klem Nina

 

#lydbølger2015

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg