Tørrshampo, øreplugger, 50 faktor, støvler og masse hårpynt…jeg er klar!

Hei igen, kjære venner!

Da er jeg nesten ferdig med å pakke til fire spennende festivaldager, Lydbølger. Det viktigste er funnet frem: tørrshampo, øreplugger, 50 faktor i pudderform, regnstøvler og ikke minst masse hårpynt, vakre blomster. Glemte forresten å legge frem wipes, for det er også er et “must” å ha med når man telter!

Nå høres jeg neste ut som en “skittgris” som tar med tørrshampo, men med mitt flokete ugreie hår, er det en åpenbaring å ta en runde med den sprayflaska en gang i blant. Selv om håret mitt er nyvaska, ser det fett og møkkete ut på få timer, så tørrshampo er virkelig en innertier å ha med seg på festival.

Øreplugger er også en nødvendighet. Bjørn Erik snorker og det gjør pinamegdø jeg også. Har faktsk opplevd å vekke meg sjøl med min egen buldring, så det er bare å plugge igjen og stenge verdenen ute mellom øktene.

Colorescience sitt 50 faktor pudder er med meg overalt. Alles kjære Jan Thomas og jeg er hekta, se her. Om morningen påfører jeg Dr. Obagi sin 50 faktor, ZO Medical Oclipse-C solkrem, men når jeg først har sminka meg så er det perfekt å fortsette å beskytte seg videre gjennom dagen med 50 faktor pudder. Løøøøve it!

Regnstøvlene var det første jeg fant frem. Vet det skal komme noen dråper i løpet av helgen, og jeg er avhengig av å bruke dem når jeg skal på do, særlig om natta. Festivaldoene er ikke alltid så innbydende, de plerer å være ganske så “blaute” utover dagen, så støvler er nok det beste fottøyet å ha på seg.

Blomster i håret er alltid vakkert, ikke sant? Fikk tak i noen løse med sånn stiv “snurrerundtpinne” på i dag, og skal nok få brukt de flittig. For jeg liker å “pønte” meg bittelitt på festival, særlig når jeg ellers ikler meg store saggebukser…







Nå har han far tatt seg en tur med “elskerinna” si, frøken Harley, mens jeg skal se en episode av Mr. Selfridge før jeg pakker videre.

Ønsker dere alle en god ettermiddag og god kveld!

Klem Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg