Lydbølger 2015, here we go!

Hallaisen dere!

Da var vi på plass på Borestranda og festivalen Lydbølger! Takk gud for at vi var tidlig ute sånn at jeg klarte å smiske til meg å få kjøre helt inn til plassen vår, for vi har med alt, absolutt ALT!

Selv om vi ligger i telt, så er jeg godt vant til Poppe-luksusen. Han far lar meg ha med meg det meste, så det er kanskje ikke så rart at jeg faktisk elsker campinglivet. Ække så sable vanskelig når teltet blir satt opp i en fei og senga reid opp for meg…

Nå venter jeg på venninnen mine, som jeg forhåpentligvis klarer å holde av teltplass til. Det begynner å komme en del folk nå, fine folk og ikke minst kjentfolk, så nå spretter vi øllen og lener oss godt tilbake mens vi ser de jobber. Neida! Jeg har allerede “lånt bort” han far en gang til kvinne i nød. Dyktigste teltbyggeren ever!
 








Sjalabais dere! Vi skrives underveis!

Klem Nina

 

#lydbølger2015 #festival

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg