Turbo-glitter kveld!

Kort inn på fininger!

I går var det duket for knallfest med Turboneger. Bjørn Erik og nabogutta her stasja seg opp i kjent stil. Rød leppestift og glitter herfra til månen og tilbake gjen. Jeg tror ikke det er et eneste menneske som våkner uten glitter på campen i dag. Til og med ørepluggene mine var fulle når jeg tok dem ut i morges.

Lydbølger er nok den minste festivalen jeg har vært på noensinne, helt unik. Det er som å være på intimkonsert, og dere kan tro det var litt av en opplevelse å få oppleve Turboneger. Gutta rocka som aldri før, og ga oss som var tilstede en opplevelse uten like. Loved it!

Frøken Thorsen, som forøvrig omtrent ikke kunne se et øyeblikk der pga alt gliteret i og på øya, hoppa og dansa seg god og svett, og som vanlig var kameraet med!

Enjoy!














Nå pissregner det utenfor teltveggene her og jeg tror Bjørn Erik er ute hver bidige halvtime og sjekker pluggene så vi ikke blåser bort, men vi griner ikke av den grunn. Nå er Monica på besøk og vi kjører Backgammon og…øl så klart.

Ønsker dere alle en superduper lørdag!

Klem Nina

 

#lydbølger #turboneger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg