Popcorn lover!

Hei igjen sweethearts!

Som de fleste sikkert har fått meg seg så har jeg og gjengen vært på festival hele helgen. Vi har akkurat kommet hjem, like hele, og nå gleder jeg meg til å dele masse kjekt festivalstoff med dere. Litt redusert, så ting går en smule tregt, men disse bildene fra fredag var klare, så “here we go”!

Kristin, min forhåpentligvis kommende svigerdatter er helt rå på å designe klær, og nettbutikken hennes Styleconnectrion.no viser hvor dyktig hun har blitt. Når hun for en stund siden lanserte denne kule popkorn-toppen, var ikke undertegnede sein med å bestille. Den fresheste t-skjorta ever! Det var ikke få som kom bort og spurte meg om hvor jeg hadde kjøpt lekkerbiten. Det var ei ganske stolt “svigermor” som kunne meddele at den var lett tilgjengelig på nett. 

Det er tydeligvis mange “Popcorn-lovers” der ute!





Popcorn Tee, oversized t-shirt

Nei, nå har vi funnet hver vår sofakrok. Han far sover allerede, mens jeg i fred og ro skal blogge om gårsdagens sprell.

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag!

Klem Nina

 

#styleconnection

1 kommentar
    1. Denne var bare knalltøff Nina!
      Hu “Mor” må nok inn å snoba litt i nettbutikken hu og 🙂
      Fortsatt finfin sommer til deg og dine å mange takk for en flott og inspirerende blogg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg